مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-31اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد تومان برای بازسازی، احیا و مرمت قنوات خراسان رضوی


وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت حفاظت از قنوات گفت: مبلغ 400 میلیارد تومان به امر بازسازی، احیا و مرمت قنوات استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

- سیدجواد ساداتی نژاد امروز، 10 فروردین، در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: به منظور تقویت سفره های زیرزمینی و کنترل سیلاب ها 50 میلیارد تومان و عملیات آبخیزداری 350 میلیارد تومان به استان خراسان رضوی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه انجام عملیات زیربنایی در حوزه آب و خاک حائز اهمیت است، گفت: مبلغ 1200 میلیارد تومان نیز به پروژه های آب و خاکی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در مجموع 2700 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده که سهم شهرستان های خراسان رضوی از این میزان رقم قابل توجهی خواهد بود.

ساداتی نژاد اضافه کرد: خراسان رضوی و به ویژه شهرستان سبزوار قطب تولید گیاهان دارویی در کشور است و تلاش می شود با اختصاص 2000 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی خراسان رضوی زمینه رونق این بخش مهم صنعت کشاورزی را در خراسان رضوی فراهم نماییم.

وی با اشاره به اهمیت تنظیم بازار محصولات کشاورزی گفت: در مقایسه با سال 99 آرامش خوبی در بازار به وجود آمده و با تاکید رییس جمهور تلاش می کنیم سفره مردم از نوسانات دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان برای بازسازی، احیا و مرمت قنوات خراسان رضوی

اختصاص 400 میلیارد تومان برای بازسازی، احیا و مرمت قنوات خراسان رضوی