مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-31سياسي

برگزاری جشنواره بومی محلی در روستای هندوآباد اردستان


جشنواره بازی های بومی و محلی پس از دو سال محدودیتهای کرونایی، مردم اردستان را در روستای هندوآباد گرد هم آورد تا به یمن بازیهای جمعی، - م ی گوید: برگزاری این برنامه ها باعث می شود تا جوانان و نوجوانان امروزه که در قدیم نبوده و از این بازی ها و رسم و رسوم محل زندگی خود اطلاعاتی ندارند، از آنها آگاه شوند.

وی ادامه داد: این بازی های قدیمی برای ما خاطره آفرین است و برگزاری این نوع جشنواره ها، باعث می شود تا شور و نشاط خاصی که ما از این بازی ها دریافت می کردیم، به جوانان امروز منتقل شود شاید که امروزه نیز بخشی از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به جای بازی های رایانه ای و اعتیاد به فضای مجازی به این نوع بازی ها اختصاص پیدا کند.

طناب کشی؛ زمینه ساز تلاش و رقابت سالم طناب کشی از جمله بازی هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و به گفته افراد حاضر در محل ایجاد زمینه برای تلاش و رقابت سالم از اهداف این بازی است.

این بازی توسط یک طناب انجام می شود، افراد بازی کننده در دو گروه تقسیم شده و هر گروه یک سر طنابی را در دست گرفته و با شروع مسابقه طناب را به طرف خود می کشند؛ گروهی که موفق شود تیم مقابل را به طرف خود بکشد و از خط وسط زمین رد کند برنده این مسابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بومی محلی در روستای هندوآباد اردستان

برگزاری جشنواره بومی محلی در روستای هندوآباد اردستان