مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-31سياسي

توسعه خدمات الکترونیک دولت در 2 هزار روستای فارس


با حضور استاندار فارس و مدیرعامل شرکت ایرانسل تفاهم نامه توسعه و گسترش شبکه دولت به مناطق کم برخوردار شامل بیش از 2 هزار روستای استان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهارداشت: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک، ادامه داد: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.

وی تصریح کرد: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهر ها و تردد های جاده ای استفاده کرد.

استاندار فارس خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه های اقتصادی راه اندازی می شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.

ایمانیه افزود: به پیشنهاد مدیران رسانه های استان تلاش می کنیم رسانه های هوشمند و رسانه های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه اندازی کنیم که شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات الکترونیک دولت در 2 هزار روستای فارس

توسعه خدمات الکترونیک دولت در 2 هزار روستای فارس