مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:122022-03-31اقتصادي

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی


حدود 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد  وزیر جهاد کشاورزی در شورای اداری شهرستان سبزوارگفت: حدود 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

ساداتی نژاد افزود: یکی از محورهای تحقق شعار  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری ارزش افزوده ایجاد می کند، اظهار کرد: از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می شود که پای کار آیند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ارتقای زیرساخت شهرک های کشاورزی نقش مهمی در تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین دارد، گفت: 500 میلیارد ریال در این راستا از محل اعتبارات  سفر رییس جمهوری برای خراسان رضوی دیده شده است.

وی افزود: خراسان رضوی یکی از قطب های تولیدی گیاهان دارویی کشور است، لذا  توسعه کشت این گیاهان در کنار توجه به زنجیرهای تولید با ظرفیت شرکت های دانش بنیان پیگیری می شود.

ساداتی نژاد افزود: با توجه به  اقلیم نیمه خشک در خراسان رضوی و اهمیت مرمت و بهسازی قنوات در تامین پایدار منابع آب بخش کشاورزی، حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی