مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:222022-03-31اجتماعي

اعمال محدودیت تردد برای کامیون ها در جاده های اردبیل ، آستارا و سرچم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل از اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی برای کامیون و تریلرها در رفت و برگشت جاده های اردبیـل - آستارا و اردبیـل - سرچم خبرداد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل خبرداد: اعمال محدودیت تردد برای کامیون ها در جاده های اردبیل ، آستارا و سرچم ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل از اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی برای کامیون و تریلرها در رفت و برگشت جاده های اردبیـل - آستارا و اردبیـل - سرچم خبرداد.

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با خبرنگاران اشاره به پایان سفرهای نوروزی و پیش بینی افزایش حجم تردد اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد، تسهیل در عبور و مرور و تامین آرامش سفر از اهداف اعمال محدویت ها در این جاده ها می باشد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد برای کامیون ها در جاده های اردبیل ، آستارا و سرچم افزود: این محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح تا 24 در روزهای 13،12 و 14 فروردین 1401 اعمال می شود.

به گفته وثوقی در این مدت تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم ممنوعیت دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد به قوانین و مقررات پایبند باشند و راهداران را در تامین ایمنی سفر ، آرامش تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد برای کامیون ها در جاده های اردبیل ، آستارا و سرچم

اعمال محدودیت تردد برای کامیون ها در جاده های اردبیل ، آستارا و سرچم