مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 17:122022-03-31سياسي

تعامل دستگاه ها منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به تعامل بین دستگاه ها با هدف ارائه خدمت مطلوب به شهروندان گفت: تعامل دستگاه ها منجر به تسریع در رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شورای ششم رشت با عزمی جدی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان در تلاش است و با تدوین بودجه مناسب به عنوان برنامه اجرایی شهر، برای تحقق شهری ایده آل در تلاشیم.

  وی با تاکید به تعامل شورا و شهرداری رشت با تمامی دستگاه ها افزود: یقینا رفع مشکلات با تعامل و همدلی محقق می شود و در این راستا آماده همکاری و تعاملی دو سویه با تمامی دستگاه های دولتی و همچنین بخش خصوصی هستیم.

  رییس شورای شهر رشت به دغدغه های مشترک ما بین دستگاه ها اشاره کرد و گفت: پس از تعطیلات نوروزی و احتمال بازگشایی مدارس، دغدغه هایی همچون ترافیک و سهولت در عبور و مرور دانش آموزان مطرح می شود و به طور حتم با تعامل و همراهی ما بین پرسنل راهنمایی و رانندگی، شورای اسلامی شهرداری، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های مرتبط برای این مهم برنامه ریزی و چاره اندیشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دستگاه ها منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود

تعامل دستگاه ها منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود