مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 18:022022-03-31سياسي

آرامگاه شهید مدرس به مجموعه ای شاخص در حوزه زیارت تبدیل می شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین دولت، آستان قدس رضوی و شهرداری آرامگاه شهید مدرس به مجموعه ای شاخص در حوزه زیارت تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیرحسین مدنی عصر پنجشنبه با حضور در آرامگاه شهید مدرس اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه ای بین دولت، آستان قدس رضوی و شهرداری برای اجرای طرح حرم تا حرم و توسعه فضای پیرامونی آرامگاه شهید مدرس، این زیارتگاه به مجموعه ای شاخص در حوزه زیارتی تبدیل می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد: نهضت اسلام و استعمارستیزی که توسط شهید مدرس در دوران رضاخانی بنا شد مورد توجه امامین انقلاب قرار گرفت و امروز همچنان قریاد استعمارستیزی ایران و نظام جمهوری اسلامی بلند است.

وی با اشاره به لزوم توسعه آرامگاه شهید مدرس و قابلیت جذب گردشگر و زائر در این منطقه گفت: با اجرای طرح توسعه این فضا می تواند مجموعه شاخصی در حوزه زیارتی شهرستان شود.

مدنی در ادامه از شرکت فرش آستان قدس رضوی در کاشمر بازدید کرد و با اشاره به پتانسیل این شهرستان برای توسعه، گفت:می توان با کمک دولت و بخش خصوصی مسیر توسعه این منطقه را هموار نمود به وِیژه آن که دولت برای رفع تنگناها و مشکلات عزم خود را جزم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه شهید مدرس به مجموعه ای شاخص در حوزه زیارت تبدیل می شود

آرامگاه شهید مدرس به مجموعه ای شاخص در حوزه زیارت تبدیل می شود