مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-31سياسي

اموال مازاد دولت در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد


اموال مازاد دولت در کشور کم نیست از این رو باید این اموال شناسایی و مورد استفاده شرکت های اقتصادی دانش بنیان قرار گیرد تا استقلال اقتصادی ایجاد شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمهور گفت: اموال مازاد دولت در کشور کم نیست از این رو باید این اموال شناسایی و مورد استفاده شرکت های اقتصادی دانش بنیان قرار گیرد تا استقلال اقتصادی ایجاد شود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مشهد، اظهار کرد: باور این است که آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار اعلام می کنند، نیاز جدی کشور است که به شکل شعار خودنمایی می کند و در واقع دستور کاری برای تمام دستگاه های کشور است.

وی اضافه کرد: امروز تولید، محوری ترین نیاز کشور است و بسیاری از مشکلات ایران نظیر بیکاری با حمایت از تولید برطرف می شود و اقتصاد مقاومتی، استقلال سیاسی و اقتصادی در کشور با تولید امکان پذیر است و عزت ملی در گروی تولید است و موانع تولید باید رفع و با تمام امکانات از آن حمایت شود.

رییس جمهور گفت: تولید باید علم پایه و دانش بنیان شود، باید دانایی ها افزایش یابند تا ثروت و ارزش افزوده تولید شود و اقتصاد بتواند اقتصادی پایدار باشد تا تکانه های موجود در منطقه و دنیا تاثیری بر اقتصاد نداشته باشد و آن را بی ثبات نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال مازاد دولت در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد

اموال مازاد دولت در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد