مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:222022-03-31اقتصادي

بازدید یک میلیون و 830 هزار گردشگر از رودخانه زاینده رود در نوروز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: امسال نزدیک به یک میلیون و 850 هزار نفر از گردشگران نوروزی از زاینده رود و پل های تاریخی بازدید کردند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی اظهار داشت: نوروز امسال با توجه به جاری بودن رودخانه زاینده رود و استقرار گردشگران در صدها هزار متر مربع بوستان و بیشه به ویژه در امتداد پل های تاریخی سی و سه پل و پل خواجو حدود یک میلیون و 850 نفر از گردشگران از این محور تاریخی و طبیعی بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به آخرین آمار ارسال شده از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از روز 25 اسفند سال 1400 تا پایان روز دهم فروردین سال 1401، بیش از 6 میلیون و 700 هزار گردشگر از بناها و جاذبه های گردشگری و تاریخی استان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان اضافه کرد: امسال و پس از 2 سال رُکود در صنعت گردشگری و به ویژه سفرهای نوروزی، شاهد استقبال پرشور گردشگران نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری و همچنین برنامه های نوروزگاه در سطح استان بودیم.

ایزدی با اشاره به اجرای طرح نظارت نوروزی بر بیش از یک هزار فروشگاه عرضه صنایع دستی اصفهان، خاطرنشان کرد: در اصفهان جدای از حضور بیش از 65 هزار نفر هنرمند صنایع دستی، بیش از یک هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید یک میلیون و 830 هزار گردشگر از رودخانه زاینده رود در نوروز

بازدید یک میلیون و 830 هزار گردشگر از رودخانه زاینده رود در نوروز