مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:222022-03-31اقتصادي

هدف گذاری ایجاد یک میلیون فرصت شغلی جدید در سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت کار به عنوان هماهنگ کننده برنامه های اشتغال و دبیر شورای عالی کار، پیگیر ایجاد این فرصت های شغلی است.

وی گفت: همچنین به منظور تثبیت و توسعه اشتغال، تهیه یک بسته جامع از حمایت ها و مشوق ها برای تولیدکنندگان و کارآفرینان با حمایت بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی در دست پیگیری است که پس از نهایی شدن از طریق سامانه مرتبط اطلاع رسانی می شود.

وزیر کار با اشاره به نقش تعاونی ها در رونق اشتغال عنوان کرد: 20 هزار میلیارد ریال خط اعتباری جدید برای تعاونی ها ایجاد شده و در بودجه 1401 نیر منابع خوبی برای آن ها دیده شده است.

عبدالملکی افزود: تقویت تعاونی ها از راهبردهای توسعه اشتغال است و در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم مشکلات بیش از 500 تعاونی غیرفعال برطرف شده و در حوزه مشاغل خانگی نیز تعاونی های جدیدی ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه برای شرکت در آیین افتتاح تصفیه خانه آب شرب مرکز شهرستان خوشاب و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ایجاد یک میلیون فرصت شغلی جدید در سال 1401

هدف گذاری ایجاد یک میلیون فرصت شغلی جدید در سال 1401