مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-31ورزشي

نتایج کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین مشخص شد


مسابقات ملی کشتی با چوخه 11 فروردین در اسفراین از اولین ساعات صبح امروز پنج شنبه در محل گودزینل خان شهرستان اسفراین آغاز شد و در انتها نتایج این رقابت ها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مسابقات ملی کشتی با چوخه 11 فروردین در اسفراین از اولین ساعات صبح امروز پنج شنبه در محل گودزینل خان شهرستان اسفراین آغاز شد و  240 چوخه کار در قالب 37 تیم امروز در آوردگاه چشمه زینل خان با هم رقابت کردند.

نتایج این رقابت ها به این شرح است، در وزن 66 کیلوگرم حمید سلمانیان از لوله گستر اسفراین، محمدعلی سرکوهی از تیم طلوع و غلام نجاری از تیم آلومینیوم  جاجرم حائز رتبه شدند.

در وزن 74 کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم لوله گستر اسفراین، الیاس پاکدل از تیم لوله گستر و علی رحمانی از آشخانه و حامد قرایی از تیم فولاد مشترکا سوم حائز رتبه شدند.

در وزن 84 کیلوگرم مهران مختاری از تیم طلوع و علی شاهوردیان از تیم فولاد و هادی قدیمی از تیم فولاد حائز رتبه شدند.

در وزن 96 کیلوگرم جواد مرادی از تیم سبک سازان و صادق آذرنگ از تیم مجتمع فولاد و مصطفی اسکندری از تیم لوله گستر حائز رتبه شدند.

در سنگین وزن به اضافه 96 کیلوگرم  یزدان حسن پور در سکوی نخست ایستاد و احمد یزدان پناه از تیم سبک سازان مقام دوم را کسب کرد و حسن عباسپور از تیم سبک سازان سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین مشخص شد

نتایج کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین مشخص شد