مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-31سياسي

اسکان 6000 مسافر نوروزی در امامزادگان شهرستان جلفا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که در منطقه جلفا، ظرفیت اسکان روزانه 1000 نفر در امامزادگان وجود دارد، از اسکان 6000 مسافر طی ایام عید در امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص اجرای طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز در جوار 36 امامزاده منتخب استان همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص ویژگی های این طرح، افزود: همراهی مردم در برگزاری طرح آرامش بهاری، پذیرایی از مردم در امامزادگان، برپایی خیمه های معرفت، غرفه های کودک و مشاوره و فعالیت مبلغان از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح اجرا می شود.

وی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در جوار امامزادگان منتخب استان، ادامه داد: طرح آرامش بهاری و اسکان مسافران تا 13 فروردین ماه سالجاری تداوم داشته و در راستای معنویت افزایی، خدمت رسانی به مردم، ارتقای شادابی و نشاط معنوی با حضور مردم فعالیت خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسینی به همراه فاضلی نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، سجاد توفیقی مدیر دفتر اداره کل اوقاف استان و رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا با حضور در امامزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 6000 مسافر نوروزی در امامزادگان شهرستان جلفا

اسکان 6000 مسافر نوروزی در امامزادگان شهرستان جلفا