مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-31سياسي

بنای دولت حمایت از فعالیت های دانش بنیان است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه بنای دولت حمایت از فعالیت های دانش بنیان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: شخصا حامی نوآوری در فرآیندها و تسهیل نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد هستم و اجازه نخواهم داد فعالان حوزه دانش .

- رییس جمهور با تاکید بر اینکه بنای دولت حمایت از فعالیت های دانش بنیان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: شخصا حامی نوآوری در فرآیندها و تسهیل نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد هستم و اجازه نخواهم داد فعالان حوزه دانش بنیان در پیچیدگی های اداری و سازمانی گرفتار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سفر به استان خراسان رضوی در نشست با فعالان زیست بوم دانش بنیان در این استان گفت: باور ما این است که آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار اعلام می کند نیاز جدی کشور و در واقع دستور کاری برای تمام دستگاه ها است.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت و نقش محوری تولید در اقتصاد کشور، تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری، تحقق اقتصاد مقاومتی، استقلال اقتصادی و سیاسی و عزت ملی در گروی رونق تولید است.

دکتر رییسی خاطرنشان کرد: سال گذشته محور شعال سال این بود که آنچه مانع تولید است باید رفع و با همه امکانات از تولید پشتیبانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای دولت حمایت از فعالیت های دانش بنیان است

بنای دولت حمایت از فعالیت های دانش بنیان است