مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:122022-03-31سياسي

سرمایه گذاری 200هزار میلیارد تومانی مس در رفسنجان


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار نوروزی با نماینده رفسنجان و انار و امام جمعه رفسنجان از سرمایه گذاری 200هزار میلیارد تومانی شرکت مس در شهرستان رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت نوروز با حجت الاسلام والمسلمین اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر جلالی نماینده مجلس و حجت الاسلام عسکری امام جمعه در این دیدار ضمن تقدیر از دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران در توسعه صنعت کشور، نسبت به ایجاد بسترهای لازم توسط این شرکت برای رشد اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان رفسنجان تأکید کردند.

مدیرعامل شرکت مس در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: بخش مهمی از ذخیره مس کشور در شهرستان رفسنجان قرار دارد و این شهرستان از اهمیت زیادی برای صنعت مس کشور برخوردار است.

رستمی با اشاره به این که ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه رفسنجان لزوم سرمایه گذاری در این شهرستان را دو چندان می کند، ادامه داد: یکی از ظرفیت های این شهرستان نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده آن است و وجود بیکاری در این شهرستان با توجه به ظرفیت های شرکت مس قابل پذیرش نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200هزار میلیارد تومانی مس در رفسنجان

سرمایه گذاری 200هزار میلیارد تومانی مس در رفسنجان