مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:022022-03-31سياسي

ترفند مالیاتی افزایش حقوق مدیران دولتی!


درحالی که دولت در لایحه بودجه 1401، تصمیم به افزایش حقوق کارمندان خود به شیوه ای داشت که اقشار کم درآمد نفع بیشتری ببرند، اما تغییر در شیوه اخذ مالیات حقوق بر خلاف این بود و باعث می شد حقوق های بالاتر افزایش بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، اخیرا مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود با انتقاد از روش پیش گرفته شده برای افزایش حقوق ها در قانون بودجه 1401، نوشت: در لایحه دولت، افزایش حقوق بطور متوسط 10درصد و کاهشی - پلکانی بود که متاسفانه کمیسیون تلفیق به جز کف حقوق، برای بقیه 10درصد تصویب کرد و درنتیجه حقوق بگیران بالاتر، افزایش دریافتی بیشتری خواهند داشت! نابرابری های که پیش از این هر ساله در افزایش حقوق ها اعمال می شد، باعث شد دولت برای سال 1401، سازوکار افزایش حقوق ها را تغییر دهد.

از آنجایی که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود به دلیل محدودیت منابع، حداکثر توان افزایش 10درصدی حقوق کارکنان دولت را به طور متوسط دارد، سازمان اداری و استخدامی پیشنهاد داد تا افزایش حقوق ها به نحوی اعمال شود که اقشار کم درآمد افزایش حقوق بیشتری را تجربه کنند.

این موضوع از طریق افزایش 3درصدی بعلاوه 533 هزار تومان عدد ثابت ماهانه به حقوق کارکنان مطرح شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند مالیاتی افزایش حقوق مدیران دولتی!

ترفند مالیاتی افزایش حقوق مدیران دولتی!