مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:122022-03-31اقتصادي

250 هزار تن گوشت مرغ برای سیزده بدر در استان سمنان توزیع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از فعالیت کشتارگاه های سمنان در روز طبیعت خبر داد گفت: پیش بینی کشتار مرغ گرم در استان سمنان بین 230 تا 250 تن در تعطیلات پیش رو خواهد بود.

- محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی روزانه 180 تا 220 تن کشتار مرغ در داخل کشتارگاه های استان صورت گرفت ابراز کرد: از این میزان 50 تا 65 تن در داخل استان توزیع شده و مابقی آن به استان های تهران، البرز و قم برای مصارف هموطنان در این استان ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه که کشتارگاه های استان سمنان برای روز طبیعت فعال است گفت: پیش بینی می شود کشتار مرغ گرم در استان سمنان در تعطیلات پیش رو بین 230 تا 250 تن باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در روزهای آتی هم پیش بینی می شود که میزان کشتار مرغ گرم در استان سمنان بین 230 تا 250 تن در روز باشد که از این میزان، نیاز مردم استان سمنان به صورت کامل تأمین شده و مازاد بر آن به سایر استان ها ارسال خواهد شد.

قاسمی همچنین گفت: آمارها از وضعیت جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی استان سمنان در ماه های پایانی سال گذشته بیانگر افزایش 35 درصد جوجه ریزی در بهمن ماه و افزایش شش درصدی جوجه ریزی در اسفندماه نسبت به سال گذشته است و بنابراین هیچ نگرانی از بابت تأمین مرغ گرم در استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار تن گوشت مرغ برای سیزده بدر در استان سمنان توزیع می شود

250 هزار تن گوشت مرغ برای سیزده بدر در استان سمنان توزیع می شود