مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-31پزشكي

کمیته های تخصصی غذایی و دارویی در اردبیل تشکیل می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تشکیل کمیته های تخصصی غذایی و دارویی در استان اردبیل با هدف تامین امنیت غذا و دارو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در نشست با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل که با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه غذا و دارو تشکیل شده بود، اظهار کرد: حوزه غذا و دارو در کنار امنیت و آرامش مردم یکی از اساسی ترین نیازهای مردم است و به همین خاطر برای تأمین امنیت غذایی و دارویی برنامه ریزی های مدون نیاز است.

وی به مدیریت هوشمند بازار مصرف دارو در استان اردبیل اشاره و تاکید کرد: تهیه آمار تخصصی دقیق استانی از جامعه هدف برای پوشش خدمات این معاونت ضروری است و باید این معاونت بسیار حساس دارای این بانک اطلاعات باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر تأمین پایدار داروهای مورد نیاز مردم استان تاکید کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، بیمار نباید بجز درد بیماری متحمل سایر رنج ها در حوزه درمان باشد.

قاسمیان امنیت غذایی را در گرو نظارت های هوشمندانه عنوان کرد و گفت: مردم باید با اطمینان خاطر نسبت به مصرف کالاهای تولیدی و مورد نیاز خود اقدام کنند و نباید ابهامی در سالم بودن غذا و خوراک داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های تخصصی غذایی و دارویی در اردبیل تشکیل می شود

کمیته های تخصصی غذایی و دارویی در اردبیل تشکیل می شود