مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 23:072022-03-31سياسي

حضور بیش از 30 هزار زائر در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع)شهرستان کهگیلویه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بیست و هشت اسفندماه 1400 تا یازدهم فروردین ماه 1401 در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع) چاروسا در شهرستان کهگیلویه بیش از 30 هزار نفر زائر به این بارگاه مطهر مشرف شدند.

- حضور بیش از 30 هزار زائر در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع)شهرستان کهگیلویه ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بیست و هشت اسفندماه 1400 تا یازدهم فروردین ماه 1401 در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع) چاروسا در شهرستان کهگیلویه بیش از 30 هزار نفر زائر به این بارگاه مطهر مشرف شدند.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در جمع خبرنگاران افزود: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی در بقعه متبرکه امامزاده محمود علیه السلام شهرستان کهگیلویه در طول ایام نوروز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در طول ایام نوروز در قالب خیمه معرفت طرح نوروزی آرامش بهاری، غرفه کودک و نوجوان، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه فرزند آوری و جمعیت با حضور مبلغین بومی و غیر بومی فعال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تقویت باورهای اعتقادی، دینی و مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی بقاع متبرکه و امام زادگان را از جمله اهداف اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 30 هزار زائر در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع)شهرستان کهگیلویه

حضور بیش از 30 هزار زائر در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود(ع)شهرستان کهگیلویه