مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 23:572022-03-31اجتماعي

دانش آموزان باید 5 روز در هفته به مدرسه بروند/ نحوه حضور محصلان با شورای مدرسه است


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: تأکید ستاد ملی کرونا این بود که دانش آموزان به صورت حضوری و روزانه در کلاس ها حضور پیدا کنند و تأکید ما این است که همه دانش آموزان در 5 روز هفته امکان استفاده از آموزش های حضوری را در مدارس داشته باشند.

- صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص نکاتی که باید در خصوص سلامت دانش آموزان در مدارس رعایت شود، اظهار کرد: کماکان در مدارس نسبت به رعایت مراقبت های بهداشتی تأکید داریم.

  وی با تأکید بر اینکه حتما باید مراقبت های بهداشتی انجام شود، ادامه داد: بر رعایت بهداشت فردی دانش آموز، بهداشت محیط مدرسه و کلاس، ضدعفونی کردن سطوح، زدن ماسک برای دانش آموزان و رعایت تهویه کلاسی تأکید خاص داریم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ستاد ملی کرونا تأکید دارد که آموزش حضوری دانش آموزان باید به صورت کامل انجام شود، گفت: در حدود 23 تا 25 درصد کلاس های درس، تعداد دانش آموزان در حدی هست که نتوان فاصله یک و نیم متر را رعایت کرد لذا خیلی تأکید جدی بر رعایت فاصله اجتماعی نداشتیم اما توصیه ما این است که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی توجه شود و فاصله اجتماعی به گونه ای باشد که پروتکل ها و مراقبت ها رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید 5 روز در هفته به مدرسه بروند/ نحوه حضور محصلان با شورای مدرسه است

دانش آموزان باید 5 روز در هفته به مدرسه بروند/ نحوه حضور محصلان با شورای مدرسه است