مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 01:022022-03-31اقتصادي

تلاش برای اتمام پروژەهای آغاز شدە در سال 1401


مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تلاش در راستای به ثمر رساندن و بهره برداری از پروژه های آغاز شده در سنوات گذشته را از مهمترین اولویت های هدف گذاری شده برای سال 1401 برشمرد.

- عرفان مرادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ساخت و بهره برداری از 60 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در سال گذشته اظهار کرد: گام های بلندی در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای استان برداشته شده که از جمله آنها می توان ایجاد تحرک و شتاب مناسب به منظور ارتقای برخورداری از میزان سطح بزرگراه و راه اصلی اشاره کرد.

مرادی ادامه داد: تعیین تکلیف و ادامه عملیات اجرایی قطعات بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب، عملیات اجرایی چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج و پیشرفت بیش از85 درصد پروژه در طول سال گذشته، ایجاد تحرک در تکمیل باند دوم بیجار- دیواندره واجرای چهارخطه سقز به بانه پروژه های بزرگراهی استان بوده که امسال نیز تلاشمان این خواهد بود که با همت مضاعف و مساعدت های مدیران استان و عنایات وزیر محترم راه و شهرسازی و با جذب اعتبارات لازم نسبت به ادامه عملیات اجرایی این پروژه ها با شدت وجدیت بیشتری کار شود.

وی افزود: در بحث راە های اصلی، بهره برداری از پروژه سنندج- مریوان واریانت تیژتیژ- گاران، پروژه بیجار- همدان، کامیاران- سروآباد- مریوان، در سال گذشته اشاره کرد و برای امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اتمام پروژەهای آغاز شدە در سال 1401

تلاش برای اتمام پروژەهای آغاز شدە در سال 1401