مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 01:022022-03-31اجتماعي

محدودیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی قزوین


از صبح روز 11 فروردین محدودیت تردد تریلرها و کامیون ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در آزادراه کرج- قزوین و جاده قدیم قزوین- رشت آغاز شده و تا ساعت 24 سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان قزوین گفت: از صبح روز 11 فروردین محدودیت تردد تریلرها و کامیون ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در آزادراه کرج- قزوین و جاده قدیم قزوین- رشت آغاز شده و تا ساعت 24 سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از بعدازظهر روز 10 فروردین بار ترافیکی برگشت مسافران نوروزی در محورهای استان به تدریج آغاز شده و پیش بینی می شود که با ترافیک سنگینی مواجه باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از صبح روز 11 فروردین محدودیت تردد تریلرها و کامیون ها به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در آزادراه کرج- قزوین و جاده قدیم قزوین- رشت آغاز شده و تا ساعت 24 سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: رعایت فاصله طولی از مهمترین قوانین تردد در سطح آزاده راه ها است، از رانندگان تقاضا داریم که در محورهای آزاد راه به هیچ عنوان توقف نکنند چون با توجه به حجم بالای ترافیک موجب تصادف خواهد شد بنابراین خواهشمندیم در صورت خستگی در پارکینگ ها، استراحت گاه ها و مجتمع های بین راهی، استراحت کوتاهی داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی قزوین

محدودیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی قزوین