مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 01:272022-03-31اقتصادي

رشد 5 درصدی اقامتگاە ها در کردستان نسبت به قبل از شیوع کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از رشد 5 درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در مراکز اقامتی، نسبت به مدت مشابه سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از رشد 5 درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در مراکز اقامتی، نسبت به مدت مشابه سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا به آمارهای رسمی این دبیرخانه، از ابتدای روز 26 اسفند تا پایان روز 10 فروردین ماه سال جاری تعداد 278هزار و 734 نفر در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و.

استان اقامت داشته اند که در مقایسه با نوروز سال 98 رشد 5 درصد را نشان می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، عنوان کرد: تمام امکانات برای خدمات دهی مسافران و گردشگران نوروزی بکار گرفته شده و امسال بنا بر دستور وزارت میراث فرهنگی هیچ گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته ایم.

وی بیان کرد: همچنین در بازه زمانی اعلام شده مجموعا یک میلیون و 308 هزار و 831 نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند که این رقم نشان دهنده رشد 36 درصدی مسافرین به نسبت مدت زمانی مشابه سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 درصدی اقامتگاە ها در کردستان نسبت به قبل از شیوع کرونا

رشد 5 درصدی اقامتگاە ها در کردستان نسبت به قبل از شیوع کرونا