مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 06:522022-04-01اجتماعي

حمله سگ همسایه به بانوی ایلامی/ نظارت ها کجا رفته؟!


چند روز گذشته بانوی ایلامی بر اثر حمله سگ همسایه دچار وحشت شده و در حین فراردست وی آسیب دیده این در حالی است که هیچ یک از ادارات مسوولیت نظارت بر این معضل را برعهده نمی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فرهنگ غربی غلطی که به کشور وارد شده نگهداری از حیوانات خانگی به ویژه سگ گردانی است که به استان ایلام نیز منتقل شده و نسل های جوان اعم از دختران و پسران به این سمت گرایش پیدا کرده اند.

ترس مردم از حمله این حیوانات باعث استرس و مشکلاتی برای آنها شده و در همین زمینه دستگاه های مربوطه در ایلام که وظیفه برخورد با چنین ناهنجاری را دارند نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنند.

در سطح شهر ایلام حتی در داخل خودروها سگ های مختلفی وجود دارند که برخی از آنها هم ارتفاع یک انسان هستند؛ چرا مسوولین چشم بر این فرهنگ غلط بسته اند؟ اگر هرگونه حادثه آسیبی به مردم برسد چه کسی حاضر به پاسخگویی است؟ سگ همسایه به همسرم حمله کرد بابایی همسر خانم آسیب دیده در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه همسایه پدر خانمم دارای 2 سگ بزرگ خانگی است گفت: چند روز گذشته همسرم برای عید دیدنی به منزل پدرش مراجعه و یکی از سگ ها به او حمله کرده این در حالی است که به دلیل وحشتی که در دل خانمم ایجاد شده برای دفاع از خود پا به فرار گذاشته در حین فرار پای او پیچ خورده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ همسایه به بانوی ایلامی/ نظارت ها کجا رفته؟!

حمله سگ همسایه به بانوی ایلامی/ نظارت ها کجا رفته؟!