مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-01اجتماعي

آموزش «حضوری» در مدارس تهران چگونه خواهد بود؟


لازم است آموزگاران، دبیران، مربیان، و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی که به صورت حضوری به آموزش می پردازند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، موکدا بر رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک از سوی دانش آموزان نظارت داشته باشند.

- بر اساس اعلام مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، همه مدارس و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، باید از 14 فروردین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به برگزاری کلاس های حضوری برای همه دانش آموزان اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال مصوبه جلسه ستادملی مقابله با کرونا در روز ششم فروردین ماه سال جاری، مبنی بر اینکه باید از 14 فروردین 1401 تمام مدارس و دانشگاه های کشور به صورت حضوری فعالیت کنند ؛ وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل حضوری شدن مدارس از چهاردهم فروردین ماه را به ادارات کل آمورش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل، حضور عوامل اجرایی طبق برنامه هفتگی مدارس الزامی و تمامی فعالیت های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس های درس انجام خواهد شد.

در همین راستا، وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که ضروری است مدیران تمام تلاش خود را در جهت زمینه سازی و بسترسازی لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «حضوری» در مدارس تهران چگونه خواهد بود؟

آموزش «حضوری» در مدارس تهران چگونه خواهد بود؟