مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-01اجتماعي

راه اندازی نخستین بازارچه سیار نوروزی صنایع دستی در شهر کرج


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از راه اندازی نخستین بازارچه سیار صنایع دستی در طول ایام تعطیلات نوروز 1401 در سطح شهر کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از راه اندازی نخستین بازارچه سیار صنایع دستی در طول ایام تعطیلات نوروز 1401 در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون محمدی با اعلام این خبر گفت: چندین بازارچه مختلف صنایع دستی از 28 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال برای علاقمندان به صنایع دستی و مسافران و گردشگران نوروزی در سرتاسر استان البرز برپا شده است.

وی به بازارچه های صنایع دستی برپا شده در کاخ مروارید کرج، محوطه باستانی ازبکی شهرستان نظرآباد، پایگاه های اطلاع رسانی شهرجدید هشتگرد، شهرستان ساوجبلاغ و مشکین دشت شهرستان فردیس اشاره و خاطر نشان کرد: انواع صنایع دستی استان شامل چرم، سفال، سرامیک، دست بافته های گلیم، جاجیم، نمد، زیورآلات سنتی و سنگ های نیمه قیمتی و غیره در این بازارچه ها به نمایش و فروش گذاشته شده اند.

محمدی با اشاره به اینکه بازارچه صنایع دستی کاخ مروارید شهر کرج در قالب 100 غرفه دایر شده است، افزود: در این بازارچه 60 غرفه به نمایش و فروش انواع مختلف صنایع دستی و 40 غرفه نیز به تولیدات مشاغل خانگی و سوغات استان اختصاص یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین بازارچه سیار نوروزی صنایع دستی در شهر کرج

راه اندازی نخستین بازارچه سیار نوروزی صنایع دستی در شهر کرج