مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-01سياسي

راهیان نور بزرگ ترین عملیات فرهنگی کشور


معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: راهیان نور به عنوان یک عملیات گسترده فرهنگی همه ساله باعث تربیت خیل عظیمی از جوانان به خصوص دانشجویان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح فرآیند اردوی راهیان نور دانشجویی در سال 1400 پرداخت و اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک عملیات گسترده فرهنگی همه ساله باعث تربیت خیل عظیمی از جوانان به خصوص دانشجویان می شود.

وی افزود: در این بستر، جوانان با سیره شهدا آشنا شده و راه و روش چگونه زیستن را فرا می گیرند و از شهدا به عنوان الگوی حی و زنده بهره مند می شوند.

دبیر ستاد راهیان نور ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ، اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا انجام شد.

مظفری ادامه داد: کاروان های راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در قالب قرارگاه استانی شهید علم الهدی با شعار محوری دانشجویان مکتب سلیمانی و با نام کاروان ابوذر در دو محور برادران که از تاریخ 21 الی 25 اسفندماه از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان با بدرقه مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور بزرگ ترین عملیات فرهنگی کشور

راهیان نور بزرگ ترین عملیات فرهنگی کشور