مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-01اجتماعي

اجرای 30 نوروزگاه در شهرستان های خراسان شمالی


معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز احیاء فرهنگ و سنن، بیش از 30 نوروزگاه در شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از بجنورد، صبح امروز ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام اجرای بیش از 30 نوروزگاه در شهرستان های استان، اظهارکرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز احیاء فرهنگ و سنن، برنامه های نوروزگاه متنوع در سطح شهرها و روستاهای مختلف برگزار شد و در این راستا بیش از 30 نوروزگاه برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای 400 عنوان برنامه نوروزگاه در سطح استان گفت: علاوه بر ویژه برنامه ها با موضوعات نوروزی از رویدادهای متنوع دیگری برای جلب توجه مردم به ظرفیت های موجود در شهرستان ها بهره بردیم که در این راستا می توان به برگزاری کارناوال گل در شهرستان بجنورد، مسابقه کشتی باچوخه، کارگاه باستان شناسی کودکان در پایگاه ملی میراث فرهنگی محوطه باستانی ریوی، ورکشاپ ساخت سازهای سنتی اجرای نمایش های خیابانی اشاره کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان شمالی افزود: آیین های نوروزگاه همه روزه با اجرای بازی های بومی و محلی، مسابقات ورزشی، موسیقی سنتی، برپایی سیاه چادر، بازارچه های صنایع دستی و سوغات میزبان علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 نوروزگاه در شهرستان های خراسان شمالی

اجرای 30 نوروزگاه در شهرستان های خراسان شمالی