مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-01ورزشي

فکر نمی کردم دیگر آن نازنین رحمانی سابق شوم


ملی پوش قایقرانی ایران از ابتلایش به کرونا در سال گذشته به عنوان خاطره ای تلخ یاد کرد که باعث شده بود از بازگشت به تیم ملی ناامید شود.

- نازنین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود دوسال پیش پس از بازی های آسیایی 2019 به علت مصدومیت شدید از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم.

وی ادامه داد: سال گذشته با صحبت هایی که از طرف فدراسیون و استان شد دوباره ورزش حرفه ای ام را از سر گرفتم و خود را برای مسابقات کشوری آماده کردم.

دارنده دو مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در 2017، گفت: متاسفانه به فاصله 10 روز مانده به مسابقات درگیر بیماری کرونا شدم و تمام تلاش هایی که برای بالا بردن سطح آمادگی ام کرده بودم، هدر رفت.

وی افزود: ریه هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم، ناامید شده بودم و فکر نمی کردم دیگر آن نازنین رحمانی سابق شوم.

رحمانی از آن روزها به عنوان خاطره ای تلخ در سال 1400 یاد کرد و ادامه داد: پس از بهبودی تلاش کردم تا خودم را ثابت کنم، دوباره تمرینات را شروع کردم و خوشبختانه امروز در شرایط خوبی به سر می برم.

وی که در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 دو مدال نقره برای کشورمان کسب کرده، از هدفش برای مدال آوری دوباره در این رقابت ها گفت و افزود: تمام تفریحات و مسافرت ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر نمی کردم دیگر آن نازنین رحمانی سابق شوم

فکر نمی کردم دیگر آن نازنین رحمانی سابق شوم