مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-01اجتماعي

فضایی برای ارائه محصولات شهرستان ها در مراکز پربازدید فراهم شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باید برای جذب گردشگر و ایجاد تنوع در ارائه محصولات فضایی را برای به نمایش گذاشتن محصولات شهرستان ها در شهر اصفهان فراهم کرد.

- در حاشیه بازدید از نوروزگاه لنجان اظهار داشت: با تعامل بین دستگاه های مربوطه فضای مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان ها فراهم شده است.

وی افزود: استان اصفهان تنها به شهر اصفهان خلاصه نشده و 116 شهرستان را در خود جای داده که هرکدام جاذبه های منحصر به فردی دارند.

وجود 22 هزار جاذبه میراثی در اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 22 هزار جاذبه میراثی و باستانی در استان اصفهان وجود دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی اصفهان که در چهارراه ارتباطی کشور قرار دارد مقصد گردشگران واقع می شود.

وی با بیان اینکه 11 نوروزگاه در چهل ستون اجرا شده است، گفت: فرصتی است که مردم با فرهنگ هر منطقه آشنا شوند و از سویی دیگر در این نوروزگاه نشان دادند که در لنجان با توجه به موقعیتش در کنار نوار زاینده رود چه اقداماتی انجام گرفته و متناسب سازی کشت برنج به دلیل کم بارشی چگونه انجام می شود.

فراهم سازی فضایی برای ارائه محصولات شهرستان در شهر اصفهان شیشه فروش خاطر نشان کرد: وزارت نیرو باید اقدامات عاجلی را برای احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی انجام دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضایی برای ارائه محصولات شهرستان ها در مراکز پربازدید فراهم شود

فضایی برای ارائه محصولات شهرستان ها در مراکز پربازدید فراهم شود