مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-01بين الملل

حذف آژانس بین المللی انرژی از منابع آمار معتبر اوپک پلاس


اوپک و متحدانش شامل روسیه در نشست روز پنج شنبه با یک افزایش تولید ملایم ماهانه موافقت کرده و فشار مصرف کنندگان بزرگ برای افزایش بیشتر تولید را نادیده گرفتند و آژانس بین المللی انرژی را به عنوان یک منبع آمار کنار گذاشتند.

- اوپک و متحدانش شامل روسیه در نشست روز پنج شنبه با یک افزایش تولید ملایم ماهانه موافقت کرده و فشار مصرف کنندگان بزرگ برای افزایش بیشتر تولید را نادیده گرفتند و آژانس بین المللی انرژی را به عنوان یک منبع آمار کنار گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گروه پس از اقدام واشنگتن و بروکسل در اعمال تحریمهای سخت گیرانه علیه مسکو به تلافی حمله نظامی به اوکراین، درخواستهای مکرر آمریکا و آژانس بین المللی انرژی برای تولید بیشتر نفت و مهار افزایش قیمتها را نادیده گرفته است.

عربستان سعودی و امارات متحده عربی که در میان اعضای اوپک ظرفیت مازاد تولید قابل توجه دارند، در برابر درخواستها برای تولید بالاتر ایستادگی و اعلام کرده اند این گروه باید از سیاست جدا بماند و به توازن بازارهای نفت متمرکز شود.

وزیران اوپک پلاس در نشست روز پنج شنبه با افزایش تولید به میزان حدود 432 هزار بشکه در روز در ماه مه موافقت کردند.

در این بین، دولت آمریکا در حال بررسی آزادسازی 180 میلیون بشکه نفت از ذخایر نفت استراتژیک است و آژانس بین المللی انرژی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آژانس بین المللی انرژی از منابع آمار معتبر اوپک پلاس

حذف آژانس بین المللی انرژی از منابع آمار معتبر اوپک پلاس