مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-01اقتصادي

تأمین اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در هرمزگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان از قبیل روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ به میزان کافی در استان تامین شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان از قبیل روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ به میزان کافی در استان تامین شده است.

عباس مویدی صبح امروز (12 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: برنامه ریزی ها برای تامین این اقلام از سال گذشته انجام شده و تمهیدهای لازم بکار رفته تا مردم در این استان در آستانه ماه مبارک رمضان مشکلی از بابت آنها نداشته باشند.

وی بیان کرد: این اقلام هم به میزان مورد نیاز تولید، توزیع و ذخیره شده و می شود، به عنوان مثال مرغ در نزدیک به 300 واحد مرغداری هرمزگان طبق روال عادی در حال تولید است و روزانه حدود 120 تن روانه بازار مصرف در هرمزگان می شود، البته در نوروز جاری با توجه به جمعیت بالای مسافران ورودی مرغ منجمد هم در این استان توزیع شد.

مویدی اظهار کرد: نزدیک به یک هزار و 40 تن مرغ منجمد از ابتدای تعطیلی ها در سال گذشته تا کنون از مسیرهای متعدد مانند فروشگاه های زنجیره ای، تعاون روستایی و بسیج اصناف و کاسبان امین توزیع شده تا کمبودی از بابت مرغ در جامعه احساس نشود و چنانچه در ساعتی از شبانه روز مرغ گرم در دسترس فروشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در هرمزگان

تأمین اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در هرمزگان