مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-01اقتصادي

دلایل افزایش قیمت مرغ در اصفهان/ برای سیزده به در کمبود نداریم


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تاکنون مشکلی در وضعیت مرغ نداشتیم و آمار کشتارها مطلوب و قابل توجه است.

- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اعلام کرد؛ دلایل افزایش قیمت مرغ در اصفهان/ برای سیزده به در کمبود نداریم ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تاکنون مشکلی در وضعیت مرغ نداشتیم و آمار کشتارها مطلوب و قابل توجه است.

حسین ایراندوست درباره وضعیت قیمت مرغ در روزهای اخیر در استان اصفهان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه قبل از عید در اصفهان مرغ فراوان شد، استانداری درخواست کرد که در استان قیمت مصوب را کاهش دهیم که ما 31هزار تومان را به 29هزار و 500 تومان رساندیم و با اتحادیه گوشت سفید و انجمن کشتارگاه ها جلسه ای گذاشتیم و از آن ها خواستیم به نسبتی سود را کم کنند و مرغ را ارزان کنند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا برای عید قیمت مصوب مرغ در اصفهان کاهش پیدا کرد، گفت: از دو روز پیش که در کشور تقاضای مرغ افزایش یافت نگران بودیم که چون گوشت مرغ و مرغ زنده اصفهان از همه جا ارزان تر است از استان خارج شود و قاچاق صورت بگیرد؛ بنابراین از ستاد تنظیم بازار استان درخواست کردیم که قیمت به مصوب کشوری بازگردد که با استان های دیگر اختلاف آنچنانی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل افزایش قیمت مرغ در اصفهان/ برای سیزده به در کمبود نداریم

دلایل افزایش قیمت مرغ در اصفهان/ برای سیزده به در کمبود نداریم