مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-01سياسي

12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است


12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/زنجان رییس حوزه علمیه علوی هیدج گفت: 12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمد صالحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 12 فروردین ماه یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، اظهار کرد: در این روز با رای قاطع مردم ایران، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

وی با تاکید بر اینکه در این روز مبارک ثمره مبارزات ضدسلطنتی و طاغوتی چندین ساله ملت ایران به بار نشست و مردم برای همیشه از یوغ استعمار رها شدند، ادامه داد: 12 فروردین بیان گر اقتدار و عزت برای ایران، اسلام و مردمی بودن انقلاب است.

صالحی با اشاره به رای 98٫2 درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی، متذکر شد: حضور مردم و مشارکت بالای آنان در این انتخابات، نشان داد که انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و در برهه فعلی که بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب می گذرد باید در جهت تحقق خواسته ها و رفع مشکلات همان مردم گام برداشت.

این مسئول با یادآوری اینکه مشارکت حداکثری مردم و رای قاطع به جمهوری اسلامی نشانگر خواست ملت ایران اسلامی در استکبارستیزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی است، خاطرنشان کرد: استقرار نظام جمهوری در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی، افزون بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است