مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-01اقتصادي

گیلان؛ هشتمین استان پرتردد کشور/ رشد 40 درصد ورود نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، گیلان را هشتمین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی دانست و اضافه کرد: از نظر توقف خودرو استان اول بودیم.

- فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد روزانه خودرو در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته و همزمان با پایان موج دوم سفرهای نوروزی، 76 هزار و 264 وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 100 هزار و 729 وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شده است، افزود: بیشترین میزان ورودی استان از طریق محور رامسر - چابکسر با تعداد 30 هزار و 654 وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین - رشت با تعداد 25 هزار و 412 وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان خروجی از استان را نیز از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با تعداد 49 هزار و 860 وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ساعات اوج تردد در کل محورهای استان بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صبح بوده است.

مرادی، با بیان اینکه سرعت متوسط وسائل نقلیه در محورهای استان گیلان 64 کیلومتر در ساعت است، گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه ترددشمار استان طی مدت مذکور محور آزادراه رشت - قزوین با متوسط تردد ساعتی 2398 وسیله نقلیه و پس از آن محور لن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان؛ هشتمین استان پرتردد کشور/ رشد 40 درصد ورود نوروزی

گیلان؛ هشتمین استان پرتردد کشور/ رشد 40 درصد ورود نوروزی