مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-01سياسي

حجت الاسلام تسخیری:دست از پا خطا کنید نابود می شوید


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی امروز مانند سابق نیست، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی خوب میداند اگر دست از پا خطا کند دیگر چیزی به نام اسراییل وجود نخواد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) علاوه بر فقاهت، اجتماع شناس، سیاستمدار و مؤسس انقلاب و هدایت گر بر مبنای جمهوری اسلامی بودند چراکه درزمانی که خیلی ها درصدد بودند تا نام جمهوری اسلامی را از انقلاب بردارند اما نگاه هوشمندانه امام (ره) جمهوریت را ذیل اسلامیت به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه مردم با رأی قاطع در 12 فروردین 58 جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و امام خمینی (ره) بعد از رأی آری مردم، رسماً این روز را روز مبارک اعلام کردند، گفت: امام خمینی (ره) تأکید داشتند که جمهوری اسلامی نباید صرفاً تغییر اسم از رژیم گذشته باشد بلکه با ساختارسازی به بیان اهداف انقلاب اسلامی پرداختند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر اینکه اجرای احکام اسلامی و الهی از اهداف مهم امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی بوده است، افزود: امام خمینی (ره) تأکید داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام تسخیری:دست از پا خطا کنید نابود می شوید

حجت الاسلام تسخیری:دست از پا خطا کنید نابود می شوید