مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-01اجتماعي

اعطای جایزه از طرف شهرداری رفسنجان به دوستداران طبیعت


معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: جوایز شهرداری به شهروندانی که در روز طبیعت زباله های تر و خشک را جداسازی و در مبادی ورودی شهر تحویل دهند، - تقدیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعارف پوراسدالهی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن روز طبیعت، شهرداری رفسنجان به شهروندانی که ضمن جلوگیری از رهاسازی زباله ها در طبیعت، زباله های خشک و تر را از هم جدا کرده و به مأمورین شهرداری تحویل دهند، جایزه می دهد.

وی توضیح داد: از آنجا که در شهرداری حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت در اولویت است، در روز 13 فروردین (روز طبیعت) حدود 8 هزار کیسه زباله در مبادی ورودی، اماکن تفریحی و تفرجگاهای اطراف شهر رفسنجان توزیع می شود.

وی ادامه داد: به همراه این کیسه های زباله، فرمی وجود دارد که شهروندان هنگام بازگشت از گردش به یادماندنی سیزده بدر بایستی آن را تکمیل کرده و به همراه کیسه های زباله که زباله های خشک و تر آنها از هم جدا شده اند، تحویل مأمورین شهرداری می دهند.

پوراسدالهی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان با هدف کاهش انتشار پسماند و زباله در دامان طبیعت و حساس کردن شهروندان نسبت به موضوعات شهری و خصوصا بهداشت محیط و محل زندگی و محله، به قید قرعه به کسانی که زباله های خود را در روز طبیعت تفکیک کرده و تحویل دهند، جوایزی شامل دو دستگاه دوچرخه و 50 کارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه از طرف شهرداری رفسنجان به دوستداران طبیعت

اعطای جایزه از طرف شهرداری رفسنجان به دوستداران طبیعت