مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-01سياسي

کاهش خام فروشی در خراسان جنوبی؛ از اولویت های امسال


همه تلاش ما بر این است که جلوی خام فروشی را بگیریم و درصد قابل توجهی از آن را در سال جاری کاهش دهیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه تلاش ما بر این است که جلوی خام فروشی را بگیریم و درصد قابل توجهی از آن را در سال جاری کاهش دهیم.

جواد قناعت روز پنجشنبه 11 فروردین در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه رادیویی اظهار کرد: خام فروشی مواد معدنی و محصولات کشاورزی از دغدغه های گروه های مرجع و مردم استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: در راستای تحقق شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین انتخاب شد، برنامه های متعددی را در دستور کار داریم که مهمترین آنها استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه صنایع فرآوری است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ظرفیت مراکز علمی تحقیقاتی برای دانش بنیان کردن تولید در بخش های اقتصادی، خدماتی و صنعتی استان بهره خواهیم برد.

وی شعارها و عناوین سال را چراغ راه عنوان کرد و گفت: شعار سال 1401، نگرش هدفمندی را در تولید اقتصادمحور دنبال می کند و در حقیقت چراغی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور است.

قناعت با تاکید بر اینکه شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین چهره جدیدی از تولید را مطرح می کند اظهار داشت: این شعار بر 2 ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خام فروشی در خراسان جنوبی؛ از اولویت های امسال

کاهش خام فروشی در خراسان جنوبی؛ از اولویت های امسال