مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-01سياسي

ضرورت استفاده از نیروی بومی در آرادان/ دخالت در عزل و نصب نباشد


امام جمعه آرادان با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی مطالبه جدی مردم در آرادان است، گفت: مردم انتظار دارند که مطالباتشان از سوی مسئولان ارشد استانی شنیده شود.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی در آرادان بیان کرد: خوشبختانه سه مدرسه و زائرسراها در آرادان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد که در روزهای نوروزی اغلب مملو از مسافران شدند که نشان داد توان خوبی در زمینه مدیریت خدمات سفر در این شهرستان وجود دارد که البته این امر یکی از برکات نیروهای بومی این است.

وی با بیان اینکه باید از نیروهای بومی استفاده کنیم، تاکید کرد: فرمانداری آرادان خوشبختانه توانسته اند به صورت علمی کارهای خوبی را صورت داده است و عملکرد خوبی دارد امیدواریم گوش های شنوایی باشد که مطالبه مردم را مورد توجه قرار دهند ای کاش فرمانداری نیز مانند نمایندگی مجلس انتخابی بود تا مردم نشان می دادند که چه کسی را می خواهند و از نیروهای خودی کسانی را که می توانند به کار بگیرند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: زمانی فرماندار سابق آرادان به ما اعلام می کرد که شما هم با مدیران ارشد صحبت کنید تا معاون فرمانداری که از نیروهای بومی است بماند زیرا ما با مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از نیروی بومی در آرادان/ دخالت در عزل و نصب نباشد

ضرورت استفاده از نیروی بومی در آرادان/ دخالت در عزل و نصب نباشد