مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-01سياسي

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه استقلال و عزت ملت ایران مورد تاکید امام خمینی (ره) بود، گفت: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود.

- ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با رأی قاطع 98 درصدی به جمهوری اسلامی ایران مهر تأییدی به آن زدند.

وی در ادامه به ویژگی های شناخت صحیح و درست امام خمینی از دنیا اشاره و با بیان اینکه ایشان با توجه به شناخت درست در حوزه سیاسی، اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را هدایت کردند، افزود: نگاه هوشمندانه امام راحل به مسائل اطراف جمهوریت را در سایه اسلامیت به همه دنیا ثابت کرد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به دیدگاه امام خمینی و تاکید ایشان مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی تنها نباید در حد یک تغییر نام و رژیم باشد، گفت: تغییر ساختارها اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه باید همه احکام اسلام در قالب جمهوری اسلامی اجرا شده و به آن توجه شود، گفت: گسترش عدالت و اجرای احکام خداوند از مهم تری اولویت ها در جمهوری اسلامی است که باید در عمل اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند نابود می شود