مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-01اجتماعي

ترافیک در خروجی محورهای مازندران به اوج رسید


در زمان حاضر ترافیک در این محورها از سمت شمال به جنوب سنگین و پرحجم است.

- رییس پلیس راه استان مازندران گفت که بازگشت مسافران نوروزی از مازندران ترافیک در خروجی محورهای کندوان، هراز و سوادکوه را به اوج خود رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: وضعیت ترافیک در محور کندوان در مسیر چالوس به کرج سنگین و پرحجم است و تردد خودروها از این محور اکنون به کُندی در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشت قابل توجه مسافران نوروزی از مازندران و ترافیک قابل توجه خودروها و طاقت فرسا شدن تردد، جاده کندوان از ساعت 13 امروز از جاده چالوس به سمت کرج به مدت پنج ساعت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان مازندران با بیان این که ترافیک در دیگر خروجی های مازندران در محور هراز و سوادکوه هم به اوج خود رسیده است، ادامه داد: در زمان حاضر ترافیک در این محورها از سمت شمال به جنوب سنگین و پرحجم است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به افزایش تردد خودروهای بومی و ترافیک نیمه سنگین در مناطق ییلاقی و کوهستانی غرب، مرکز و شرق مازندران ، به مسافرانی که برای 13 فروردین قصد سفر به عرصه های طبیعی و جنگلی مازندران را دارند هشدار داد که با جدیت موارد ایمنی رانندگی مانند ممنوعیت سوار کردن سرنشین در پُشت خودروهای باری سبک و سنگین را رعایت کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در خروجی محورهای مازندران به اوج رسید

ترافیک در خروجی محورهای مازندران به اوج رسید