مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-01سياسي

ملت ایران به همه دنیا نشان داد آمریکا شیطان بزرگ است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به سال ها وابستگی به قدرت های غربی پایان داد، گفت: ملت ایران به همه دنیا نشان داد آمریکا شیطان بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت سالروز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: 12 فروردین ماه سال 98 درصد ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و 98.

2 مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی به آغاز قرن 15 هجری خورشیدی اشاره کرد و افزود: قرن چهاردهم با نکبتی که انگلیس با روی کار آوردن رضاخان برای ملت ایران رقم زد، آغاز شد اما پایان این قرن با عزت ایرانی ها ختم شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران به تمام ملت ها تفهیم کرد آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران در دنیا پیچیده و امروز ایران اسلامی یک قطب قدرت جهانی است.

آیت الله فلاحتی به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد را برای ماه رمضان آماده کرده ضمن اینکه مجالس وعظ و موعظه را در این ماه برگزار کنید.

وی با تاکید بر اینکه رمضان ماه برکت، نیایش و توجه به خدا و اهل بیت (ع) است، بیان کرد: مساجد را در ماه رمضان پر کنید و تلاوت قرآن داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران به همه دنیا نشان داد آمریکا شیطان بزرگ است

ملت ایران به همه دنیا نشان داد آمریکا شیطان بزرگ است