مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-01سياسي

لزوم جلوگیری از تحریف ارزش های انقلاب/تاریخ برای جوانان بازگو شود


باید تاریخ پر افتخار نظام اسلامی به جوانان بازگو شود تا از تحریف آن از سوی دشمنان و بدخواهان نظام جلوگیری شود.

- ، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم که از فرصت بسیار خوبی که در ماه مبارک رمضان نصیب ما شده است، کمال استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه مراسم و محافل ایام ماه مبارک رمضان طی دو سال گذشته به سبب شرایط کرونایی تحت الشعاع قرار گرفته بود خاطرنشان کرد: امسال این شرایط قدری بهبود یافته و باید مساجد در این ماه با عظمت فعال شود.

امام جمعه موقت بوشهر بر برگزاری محافل دینی، مذهبی، آموزش قرآن و افزایش فضای معنوی در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: رسیدگی به فقرا و اطعام نیازمندان و افطاری خانواده های کم بضاعت باید در دستور کار همگان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای رسیدن به سعادت و کمال اضافه کرد: روزه داری یک عبادت است که در تمام ادیان الهی قرار دارد و جز ارکان این ادیان محسوب می شود.

حجت الاسلام دشتی تربیت معنوی و فراهم شدن افزایش تقوا الهی در انسان را از ویژگی روزه داری دانست و بیان کرد: روزه داری اثر تربیتی برای انسان و جامعه دارد و تمرین سختی ها برای دوری از لذت های دنیوی و رسیدن به رشد و کمال محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از تحریف ارزش های انقلاب/تاریخ برای جوانان بازگو شود

لزوم جلوگیری از تحریف ارزش های انقلاب/تاریخ برای جوانان بازگو شود