مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-01سياسي

12 فروردین تجلی اراده ملی ایرانیان برای استقرار نظامی دینی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یوم الله 12 فروردین، تجلی و تحقق اراده ملی ایرانیان در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: یوم الله 12 فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطه عطف تاریخ انقلاب و طلیعه استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آید.

وی افزود: امام راحل این روز مبارک را روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین روز حکومت الله نامید، روزی که به لطف پروردگار حکومت مستضعفین بر مستکبرین پیروز شد.

حجت الاسلام سادات تصریح کرد: در تاریخ تحولات سیاسی معاصر، مردم سالاری دینی اولین بار در 12 فروردین 1358 تجربه و سبکی نوین و تئوریی بدیع به جهان عرضه گردید به گونه ای که این شیوه حکومتی به عنوان الگویی موفق برای ملت های ستمدیده و نهضت های آزادی بخش مبدل شده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در بین ملت های تحت ستم پایه گذاری نمود.

وی افزود: یوم الله 12 فروردین، تجلی و تحقق اراده ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 1357 و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید استقلال، آزادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین تجلی اراده ملی ایرانیان برای استقرار نظامی دینی است

12 فروردین تجلی اراده ملی ایرانیان برای استقرار نظامی دینی است