مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-01سياسي

مجلس قوانین مزاحم تحقق شعار سال را از میان می برد


نماینده لار، گراش و خنج در مجلس گفت: مجلس از اکنون برای تحقق هرچه سریع تر و بهتر شعار سال همگام با سایر دستگاه ها اعلام آمادگی می کند و اگر قوانین مزاحمی نیز در این راه وجود دارد در جهت رفع و اصلاح آن اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین حسین زاده با اشاره به نام گذاری امسال بنام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول این 10 سال تاکید بسیاری بر تولید داشتند و باید مسئولان نسبت به عملیاتی کردن این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه علی رغم دغدغه و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری شاهد کم کاری در حوزه تولید در کشور هستیم که یکی از علل عدم تحقق آن بروکراسی اداری و واردات بی رویه بوده و هست.

محدودیت های موجود در راه اندازی فضای کسب و کار نیز یکی دیگر از عوامل معطل ماندن تولید کشور است و اکنون در راه اندازی فضای کسب و کار در دنیا رتبه 127 هستیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: اینکه امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان می کنند نشانگر این است که ایشان بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه دانشگاهی تاکید دارند و جز با استفاده از جوانان نیز ما توفیقاتی در این راه نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوانین مزاحم تحقق شعار سال را از میان می برد

مجلس قوانین مزاحم تحقق شعار سال را از میان می برد