مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-01حوادث

توقیف 53 دستگاه انواع خودروی دارای تخلف در لرستان


از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی تا کنون 53 دستگاه انواع خودرو که دو تخلف همزمان داشته اند، در استان توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد زارعی امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح های ترافیکی نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان با حضور و رصد تیم هایی از واحدهای گشت محسوس و نامحسوس تعداد 53 دستگاه انواع خودرو که دو تخلف همزمان داشته اند توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

وی گفت: علاوه بر توقیف خودروهای حادثه ساز تعداد 282 دستگاه خودرو نیز به علت سایر تخلفات اعم از خواب آلودگی و… به صورت ساعتی و به منظور پیشگیری از حوادث تلخ تصادفات توسط همکاران پرتلاش مجموعه پلیس راه استان توقیف و تذکرات لازم داده شده است.

رییس پلیس راه لرستان گفت: به همه عوامل پلیس راه سطح استان ابلاغ شده است که با رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز و یا دو تخلف همزمان دارند برخورد قاطع و بدون اغماض داشته باشند سرهنگ زارعی در ادامه تصریح کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم ضمن رعایت مقررات و اصول ایمنی از عجله و شتابزدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند و راکبین موتورسیکلت های سطح جاده های روستایی و فرعی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 53 دستگاه انواع خودروی دارای تخلف در لرستان

توقیف 53 دستگاه انواع خودروی دارای تخلف در لرستان