مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-01سياسي

قرن پانزدهم قرن اتحاد مسلمانان و پایان استعمار است


قرن پانزدهم را باید قرن اتحاد مسلمانان و پاکسازی رژیم صهیونیستی و آمریکا و استعمار از منطقه دانست.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: شعار سال باید با همکاری دانشگاه و صنعت و همراهی و همچنین حضور توده های مردم محقق شود.

وی با اشاره به 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی افزود: حضور مردم در پای صندوق های رأی در 12 فروردین 58 و رأی قاطعانه به جمهوری اسلامی باعث به زانو درآمدن شرق و غرب در برابر ارائه ملت و رهبری امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه قزوین قرن پانزدهم را قرن پایان سیطره استعمار دانست و عنوان کرد: این قرن بدون شک قرن برچیده شدن و بیرون راندن استعمارگران از منطقه است.

وی با بیان اینکه قرن پیش رو قرنی متفاوت برای ملت های مستضعف خواهد بود، ادامه داد: این قرن را باید قرن اتحاد مسلمانان و پاکسازی رژیم صهیونیستی و آمریکا از منطقه دانست.

آیت الله عابدینی با اشاره به تحولات منطقه و یمن بیان کرد: هزینه 300 میلیارد دلاری عربستان برای پیروزی بر ملت یمن به نتیجه نرسیده و امروز خود عربستان هم به شکست خود واقف است.

وی عنوان کرد: امروز دوران قدرت و اقتدار اسلام و مسلمانان است و خوشحال هستیم که مردم یمن امروز در شرایط قدرت و موفقیت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرن پانزدهم قرن اتحاد مسلمانان و پایان استعمار است

قرن پانزدهم قرن اتحاد مسلمانان و پایان استعمار است