مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-01بين الملل

بازداشت 13 مظنون به عضویت در داعش در ترکیه


منابع امنیتی ترکیه از بازداشت 13 مظنون به عضویت در داعش در هفت منطقه استانبول خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند که تیم های مبارزه با تروریسم از روز شنبه عملیاتی را برای دستگیری افراد مظنون به عضویت در داعش که برای انجام اقدامات تروریستی در استانبول برنامه ریزی می کردند، آغاز کردند.

این منابع می افزایند که این تیم ها عملیات خود را به طور همزمان در 7 منطقه استانبول انجام دادند و 13 مظنون به عضویت در داعش از اتباع خارجی را دستگیر کردند.

منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند که این افراد پس از دستگیری به اداره امنیت ترکیه منتقل شدند و روند قانونی برای رسیدگی به پرونده آنان آغاز شده است.

گفتنی است که نیروهای امنیتی ترکیه طی 3 سال اخیر عملیاتهای زیادی را برای دستگیری عناصر تروریستی از جمله داعش که در شهرهای مختلف این کشور اقامت دارند انجام داده اند که بیشترین این عملیاتها در آنکارا و استانبول انجام گرفته است.

پس از قدرت گیری گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه کشورهای غربی ترکیه را متهم به استفاده ابزاری از داعش برای کنار زدن دولت سوریه می کردند که در این راستا ترکیه مرزهای خود را برای انتقال این عناصر به داخل سوریه باز گذاشته است و اجازه تردد را به آنها می دهد اما مقامات ترکیه با رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 13 مظنون به عضویت در داعش در ترکیه

بازداشت 13 مظنون به عضویت در داعش در ترکیه