مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-01پزشكي

ارائه بیش از 2/5 میلیون خدمت در بخش های درمانی کشور


سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از تلاش های رسانه ملی در همراهی با حوزه سلامت به ویژه مبارزه با بیماری کرونا، - گفت: تهیه گزارش از حوزه سلامت باید با رویکردی تخصصی و نگاهی تحلیلی ضمن بررسی تمامی جوانب و مبتنی بر آمار باشد و بگونه ای اطلاع رسانی نشود که زحمات کادر ایثارگر و پر تلاش سلامت زیر سوال برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد هاشمی اظهار کرد: ارائه بیش از 2 میلیون و پانصد هزار خدمت در بخش های مختلف درمانی در بیمارستان ها و همچنین بیش از یک میلیون و صد هزار خدمت در حیطه های مختلف بهداشتی و انجام بیش از 230 هزار ماموریت توسط سپیدپوشان اورژانس تنها گوشه ی کوچکی از خدمات رسانی بی وقفه خادمان سلامت کشور در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی به تمامی مراکز درمانی کشور، وظایف کادر درمان به تفکیک مشخص است و پایش و بازرسی های نوروزی به طور مستمر انجام شده و با حساسیت بالا بر روند ارائه خدمت در بخش های مختلف نظارت میشود.

هاشمی افزود: دستور العمل طرح سلامت نوروزی از 9 اسفند ماه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است و این طرح از آخرین 5 شنبه اسفند ماه گذشته تاکنون درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 2/5 میلیون خدمت در بخش های درمانی کشور

ارائه بیش از 2/5 میلیون خدمت در بخش های درمانی کشور