مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 19:572022-04-01حوادث

توقیف 287 خودروی حادثه ساز در جاده های استان ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از توقیف 287 دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در محورهای استان خبر داد.

- ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: هرچند که امسال اعلام شد هیچ خودرویی به خاطر داشتن جریمه های بیش از یک میلیون تومان توقیف نمی شود اما برخورد با خودروهای حادثه ساز در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته و اجازه تردد به این گونه خودروها داده نمی شود چرا که رانندگان این خودروها نه تنها جان خود سرنشینان خودروی خود بلکه جان دیگر هموطنان را نیز به خطر می اندازند.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی در 25 اسفند 1400 تا 10 فروردین ماه 1401 تعداد 287 دستگاه خودروی حادثه ساز در محورهای استان توقیف که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد داشته است.

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تمام این خودروها سواری بودند، گفت: خودروهای توقیفی مرتکب 2 تخلف همزمان حادثه ساز یعنی سرعت و سبقت شده بودند که توسط ماموران متوقف و به پارکینگ منتقل شده و از ادامه تردد آنها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بیشتر خودروهای دارای تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام- صالح آباد، ایلام- ایوان و دره شهر- آبدانان که عمدتاً به صورت دو طرفه هستند توقیف شدند که اگر از ادامه حرکت آنها ممانعت نمی شد قطعاً با حوادث شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 287 خودروی حادثه ساز در جاده های استان ایلام

توقیف 287 خودروی حادثه ساز در جاده های استان ایلام