مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 22:122022-04-01اجتماعي

اسکان مسافران طریق الرضا (ع) در نایین


سرپرست فرمانداری شهرستان نایین گفت: شهرستان نایین با قرار گرفتن در جاده طریق الرضا (ع) هر شب پنج هزار زائر مشهد مقدس را اسکان می دهد.

- محسن فیروزی، سرپرست فرمانداری نایین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شهرستان نایین به عنوان بزرگ ترین شهرستان استان اصفهان از لحاظ مساحت و قرار گرفتن در چهارراه حیاتی کشور یعنی راهرو شمال به جنوب و غرب به شرق همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیاد نوروزی است.

وی افزود: اکثر مسافران نوروزی و زائران مشهد مقدس از این شهر عبور می کنند و این شهرستان در جاده طریق الرضا (ع) واقع شده و پذیرایی و میزبانی زائران امام رضا (ع) از نظر بعد معنوی نیز مهم و خدمتی مقدس محسوب می شود.

فیروزی بیان کرد: در این ایام همه هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی و سنتی و مدارس در خدمت مسافران نوروزی بوده و در طول شبانه روز بیش از پنج هزار نفر اسکان داده می شوند.

سرپرست فرمانداری نایین با بیان اینکه دو ایستگاه امنیت سلامت در نیستان و چوپانان برای سفری ایمن برای مسافران نوروزی ایجاد شده، تصریح کرد: نکته جالب این است که علاوه بر خدمت رسانی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر، فعالیت شبانه روزی اصناف خدمات رسان در این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی  وجود دارد و این موضوع مورد استقبال مسافران قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان مسافران طریق الرضا (ع) در نایین

اسکان مسافران طریق الرضا (ع) در نایین